سراب و عشق




























هم سلولی...



سراب رد پای تو کجای جاده پیدا شد کجا دستات وگم کردم که پایان من اینجا شد کجای قصه خوابیدی که من تو گریه بیدارم که هر شب هرم دستاتو به اغوشم بدهکارم تو با دلتنگی های من تو با این جاده هم دستی تظاهر کن ازم دوری تظاهر میکنم هستی سرررررررررررررررررررااااااااابببببببببببببببببببب تو اهنگ سکوت تو به دنبال یه تصویرم صدایی تو جهادم نیست فقط تصویری میبینم یه حسی از تو در وجودم هست که می دونم تو رو دارم واسه برگشتند هر شب در ها رو باز می زارم یه عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق یه عاشق چیزی جز عشق تو سرش نیست یه عاشق فکر سود وضررش نیستتتتتتتتت همه خوب وبد قصش و میخواااااااااااااااااااااااااد یه عاشق نگرون اخرش نیستتتتتتتتتتتتتت یه عاشق مثل من مبهوت یارههههههههههه دلش تو سینه دائم بی قرااااااااااااااااارهههههه یه عاشق مثل من خوشبخته باااااااااا عشق کنارت راضیه از هررررررررررر جی دارههههه از عشق تو بی تاااااااااااااااااااااااااااابمممممممم از عشق توووووووووووو مجنوووووووووووووونمممم نا شکریییییییییییییی نکن عششششششم نا شکرییییییییییییی نکن جوووووووووووووووونم چی کااااااااااااار کردههههههههه قلبم دست وپاشو نمیییییییییی دو نم بگمممممم حااااااال و هواشو یه عاشق مثل من میییییییییمیرررررره بی تو دیگه ازززززززز من مپرسسس چون وچرا شو از عشق تو بیتابم از عشق تو مجنونممممم ناشکری نکن عشقم /نا شکری نکنننن جووونم.

نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت6:30---3 مرداد 1392
داداش سلام . داداش از اینکه به وبسایت آبجیت سر زدی سپاسگذارم . داداش ببخشی که نمیتونم زودبه زود به وبسایت داداشم سربزنم . پست های جدیدت رو هم خوندم داداش خیلی خوب و قشنگ هستن . انشاءالله که موفقتر از همیشه باشی . مرسی داداش
پاسخ: اجی جون موفق باشی تو زندگیتم شادو خرم.اجی جونم از اینکه از مطالب دیدن کردی و نظر گلت رو نشوندی ممنون.یا حق


عسل بانو
ساعت2:39---25 تير 1392
درود
خسته نباش
وبلاگ زیبایی داری فقط فونتش خیلی ریزه
اگه دوست داشتید به وبلاگ من هم سری بزتید
سپاسگذارم ادرس و نذاشتی. این 2تا مطلب اخری ریز شد اخه اشکالی در ارسال ونوشتن مطلب تو مدیریت ایجاد شده کی رفعش کنن نمیدونم. از اینکه نظر دادید متشکرم


حس مبهم
ساعت2:09---25 تير 1392
نکنه رفتی چت روم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اره اخه1چیزی بگو ازاین به هعدخواستی بری خبربده

سارا
ساعت1:50---25 تير 1392
متین 1چیزی بگوحالت خوبه داری جون به سرم میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سارا
ساعت21:18---24 تير 1392
سلام داداش چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟//

سارا
ساعت6:19---24 تير 1392
منم کلی برات ارزو دارم این ومی دونستی؟؟؟؟؟؟/

سارا
ساعت6:11---24 تير 1392
منم کلی برات ارزو دارم این ومی دونستی؟؟؟؟؟؟/

سارا
ساعت5:40---24 تير 1392
ازچی بگم موضوع بده

سارا
ساعت5:34---24 تير 1392
بری که بدتره برام حرف بزن

سارا
ساعت5:30---24 تير 1392
جوصلم سررفت؟؟؟؟؟؟

سارا
ساعت5:16---24 تير 1392
ولی اینجوری بده تومیدونی ابجیت چه شکلیه ولی من نمی دونم داداشم چه شکلیه

سارا
ساعت4:53---24 تير 1392
باشه داداش

سارا
ساعت4:32---24 تير 1392
من قلبم وبهت میدم راست میگم شوخیم ندارم

حس مبهم
ساعت5:34---23 تير 1392
متین گریم ودراوردی چکارکنم ببفففهمی کارمن نبوده

حس مبهم
ساعت4:55---23 تير 1392
متین تروخدا1چیزی بگو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + یک شنبه 4 مرداد 1392 / 2:20 /
- Online Support by www.1abzar.com --->